26 wyników
E-book
W koszyku

Pozytywna Dyscyplina od A do Z - 1001 rozwiązań na codzienne wyzwania rodzicielskie

Rola rodzica to jedna z najtrudniejszych – choć przynoszących ogromną satysfakcję – ról w życiu. Jednak bez względu na to, jak bardzo kochasz swoje dziecko, w twojej codzienności pojawią się chwile złości, frustracji a nawet totalnej rezygnacji. Zapewne będziesz wtedy zadawać sobie wtedy pytanie: „Co mam robić?”. Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.


Pozytywnej Dyscyplinie – konsekwentnemu, zdroworozsądkowemu podejściu do wychowywania dzieci – zaufały już miliony rodziców. Dzięki temu odświeżonemu wydaniu Pozytywnej Dyscypliny od A do Z dowiesz się, jak możesz działać, by wspierać swoje dziecko w uczeniu się odpowiedzialności, szacunku do siebie i innych oraz wiary we własne siły.

Znajdziesz tu praktyczne rozwiązania takich rodzicielskich wyzwań, jak:

- kłótnie w rodzeństwie,

- samodzielne zasypianie,

- niechęć do porannego wstawania,

- problemy z jedzeniem,

- marudzenie,

- kłamanie,

- wykonywanie domowych obowiązków,

- odrabianie prac domowych,

- i wiele innych!

To nowe, poprawione i poszerzone wydanie zawiera szczegółowe informacje o tym, jak reagować, by pomóc przetrwać wizytę u lekarza, zwiększyć jego motywację do współpracy i skłonić do zaprzestania pyskowania, jak również wskazówki dotyczące odżywiania, ćwiczeń i zapobiegania otyłości oraz nowe podejście do rodzicielstwa w erze komputerów i telefonów komórkowych.

O KSIĄŻCE - Joanna Baranowska

Jest to jedna z najbardziej zasadniczych książek Pozytywnej Dyscypliny. Pozytywna Dyscyplina jest między innymi oparta na koncepcie jednoczesnej życzliwości i stanowczości. Życzliwość to nasza miłość do dzieci, czułość, akceptacja tego, jakie są i jakie mają emocje. Stanowczość wynika z szacunku i wymogów sytuacji. Kolacja musi stanąć na stole, skarpetki muszą być założone przed wyjściem z domu, a praca domowa musi być zrobiona.

Oczywiście każdy rodzic posiada inną listę rzeczy, które według niego muszą się zadziać. Dla jednej osoby wgniatanie przez dziecko brokuła w kanapę będzie okej, a dla innej nie do pomyślenia. Pozytywne Dyscyplina nie powie ci, gdzie masz stawiać dziecku granice, ale pomoże Ci postawić je w uprzejmy i stanowczy sposób z szacunkiem do dziecka, siebie i wymogów sytuacji.

Wydaje się, że w dzisiejszym świecie bardzo dużo mówimy o potrzebach dzieci, ich uwarunkowaniach rozwojowych i to bardzo dobrze.

Niestety czasem prowadzi to do naszej rodzicielskiej frustracji: dzieci nie zauważają tego, jak wiele im dajemy, a czasem nawet poświęcamy, nie doceniają ustępstw, nie zawsze potrafią podejść do nas z podobną empatią…, a coraz częściej kwestionują kolejne granice. To sprawia że stajemy z naszą miłością w poczuciu bezsilności.

Ta książka jest lekarstwem na zbytnią pobłażliwość, w którą czasem wpadamy w imię miłości i dobrych relacji.

Jest też trudna. Jeśli jesteś przyzwyczajona/y do pełnego miłości podejścia stawiającego potrzeby w centrum rodziny, będzie Ci trudno czytać tę książkę.

PD A-Z najmocniej ze wszystkich pozycji stawia rodzica w pozycji lidera. Tu usłyszysz, że masz prawo decydować o pewnych sprawach i nie musisz pytać dziecka o zdanie. Pasy mają być zapięte, a Ty ruszysz dopiero, gdy dzieci będą gotowe.

Jest w niej o wiele więcej zdecydowania i stanowczości. To w pierwszym odbiorze może wzbudzać poczucie krzywdy. Jak to, mam nie pytać dzieci o zdanie?

To zależy tylko od Ciebie. Są przecież takie sprawy, które nie są dla Ciebie kluczowe, za to inne sprawiają Ci ogrom bólu i frustracji.

Przykłady podane w książce są bardziej stanowcze i mniej poprawne politycznie niż jest to przyjęte współcześnie. Jednak cały czas mieścimy się w ramach uprzejmości


(...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku

Książka podejmuje tematy tabu, o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa, oszustwa, kradzieży i marnotrawienia grosza publicznego. Powstała ona z potrzeby serca i potrzeby sprzeciwu wobec kłamstw, jakie codziennie są serwowane narodowi polskiemu przez media obce, ale także przez te rządowe i przez sam rząd, nazywający się polskim. Kłamią wszyscy, przy czym jedni kłamią na swoją korzyść, a drudzy na swoją. Zastanawia fakt, że mimo tego — tak media obce, jak i media rządowe, uprawiają taką samą kłamliwą propagandę, co do wojny na Ukrainie. Książka ujawnia wszystkie te wynaturzenia o których się niewiele mówi. Teraz od Was — Polacy, będzie zależało, czy sami coś z tym zrobicie, czy nadal będziecie pozwalać na oszukiwanie się i okradanie rządowi, partiom politycznym czy Kościołowi. Przez 34 lata istnienia tzw. III Rzeczpospolitej polscy posłowie i senatorowie okradli naród polski na biliony złotych i nic im się nie stało. Nie ponieśli żadnej kary. Mało tego, oni nadal rządzą Polską. Od 34 lat, to są niemal te same osoby, te same twarze. Swoimi niekorzystnymi działaniami i wrogimi interesom Polski ustawami, przyczynili się do rozdania astronomicznych pieniędzy dla Kościoła katolickiego, prawnukom byłej burżuazji, arystokracji i szlachty. Wypłacili kolosalne odszkodowania prawnukom byłych obszarników za mienie pozostawione w innych krajach — na Białorusi, Litwie i Ukrainie. Zadłużyli Polskę na 10 bilionów złotych w zachodnich bankach. I mimo tego oni nadal rządzą! Oni nadal są przez Polaków wybierani na posłów i senatorów. Czyż to nie jest głupota Polaków?!

Trzeba odsunąć od władzy PiS, PO i wszystkie pozostałe partie, a następnie je zdelegalizować i zakazać tworzenia nowych. Polską powinni rządzić w systemie bezpartyjnym tylko i wyłącznie Polacy-patrioci. Następnie powinno się naprawić wszystkie niegodziwości i wynaturzenia, które wymieniłem w tej książce. Powinno się odebrać wszystko ukradzione Polsce i Polakom mienie, a złodziei i tych, którzy im pomagali w kradzieży bardzo, bardzo surowo ukarać. Po to, aby następnym potencjalnym zdrajcom nie chciało się już zdradzać.

Czytelnik zapozna się z rzeczywistą sytuacją w jakiej znajduje się obecnie polska gospodarka i polityka. W większości nie pokrywa się ona z uprawianą propagandą.

Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku

Przez błędy do sukcesu to ELEMENTARZ wchodzenia w świat biznesu i budowania swojej firmy. Znajdziesz tutaj lekcje i wnioski, które są wynikiem mojego doświadczenia, praktyki, ale również wiedzy stratega biznesowego. 272 strony poświęcone podstawowym zagadnieniom, które każda kobieta powinna znać, rozpoczynając budowę swojego biznesu.

Otwierasz swoją pierwszą firmę, a może nawet i kolejną. W Twojej głowie pojawia się wszechogarniający chaos, tysiące myśli i pytań: “Dlaczego nikt nie załącza instrukcji obsługi prowadzenia firmy po jej oficjalnym zarejestrowaniu?”.

Budowanie swojego biznesu jest zapewne dla Ciebie, jak i dla wielu kobiet skokiem na głęboką wodę. Z jednej strony chcesz spełniać swoje marzenia, samorealizować się i dążyć do sukcesu, a z drugiej — jesteś pełna obaw i wątpliwości, czy w ogóle sobie poradzisz, odnajdziesz się w nowej rzeczywistości.

Książka “Przez błędy do sukcesu — zbuduj swój kobiecy biznes” to nietypowy poradnik dla kobiet, o tym, jak budować biznes. Lekcje, które zostawiłam tutaj, są wnioskami wynikającymi z posiadanej wiedzy oraz błędów, które osobiście popełniłam w swoich firmach. Dowiesz się, dlaczego kondycja Twojej psychiki jest tak ważna podczas budowania biznesu. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące podstawowych czynności, które musisz wykonać, zanim zaczniesz jeszcze działać. Przekonasz się, że strategia biznesowa jest najważniejszym elementem wpływającym na funkcjonowanie Twojej firmy. Przeczytasz o problemach i sytuacjach, o których nie mówi się głośno w świecie biznesu. Zrozumiesz, że Twoje wątpliwości są zarówno moimi wątpliwościami, jak i innych kobiet. Nabierzesz chęci na świadome prowadzenie firmy na własnych zasadach i zgodnie ze swoimi wartościami. Dzięki tej książce odkryjesz moc bycia autentyczną i prawdomówną. Zbudujesz swój własny kobiecy biznes i — mam nadzieję — osiągniesz sukces!

Ta książka jest dla Ciebie, jeśli:

  • dopiero wchodzisz w świat biznesu i tak naprawdę nie wiesz, na co możesz liczyć,

  • zakładasz swoją pierwszą firmę i nie wiesz, czy powinnaś rzucić etat, czy jeszcze nie,

  • masz pomysł na biznes, ale nie wiesz, co dalej zrobić,

  • nigdy nie słyszałaś słowa “strategia” w odniesieniu do biznesu,

  • chciałabyś, aby ktoś opowiedział Ci, jak wygląda budowanie dochodowej firmy,

  • szukasz elementarza/lektury, która pięknie wprowadzi Ci we wszystkie aspekty zakładania swojej firmy,

  • bardzo byś chciała zarabiać więcej w biznesie, ale nie wiesz, co Cię blokuje,

  • czujesz, że nie wykorzystujesz do końca swojego potencjału.

Te oraz inne zagadnienia znajdziesz na 272 stronach książki napisanej specjalnie dla Ciebie!

Dzięki tej książce:

  • nauczysz się budować biznes na praktycznych przykładach,

  • przestaniesz bać się popełniać błędy

  • ruszysz z wiarą do przodu

  • będziesz wiedzieć, co dokładnie robić i w którym momencie.

Zbuduj swój biznes na moich błędach. Nie popełniaj ich sama.

o Autorce:

Magdalena Pydych – zawodowa strateżka biznesowa, konsultantka i ekspertka dr. rozwoju biznesu, coachka oraz mentorka biznesowa, autorka książki „Przez błędy do sukcesu – zbuduj swój kobiecy biznes”.

Łączy w sobie wiedzę stratega biznesowego z umiejętnością zjednywania sobie ludzi.

Magdalena oferuje usługi układania strategii, doradztwa i mentoringu biznesowego, a także szkolenia dla firm z zakresu zarządzania strategicznego, budowania modeli biznesowych i układania strategii. Pracuje dla jednoosobowych działalno

(...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku

Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla marki? Ile kolorów powinna zawierać Twoja paleta? Które kolory do siebie pasują? Jak ludzie odbierają konkretne kolory, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to znajdziesz je w ebooku.

Po przeczytaniu:

  1. Będziesz potrafiła stworzyć paletę kolorystyczną dla własnej marki.
  2. Będziesz wiedziała jakie skojarzenia przywołują podstawowe kolory, zarówno te negatywne, jak i pozytywne.
  3. Będziesz znała darmowe programy, z których można skorzystać przy tworzeniu palety.

Dlaczego warto przeczytać tego ebooka?

Ponieważ 80% ludzi to wzrokowcy, co znacza, że w ciągu pierwszych milisekund oceniają, czy coś im się podoba i czy to, co widzą, ich interesuje, czy nie.

Kolor jest pierwszą rzeczą, na którą podświadomie patrzą. I to kolor ma tę moc, aby przyciągnąć ich uwagę na tyle, żeby chcieli przeczytać, to co chcesz im zakomunikować. Jeżeli będziesz wiedziała jak dobrać do siebie poszczególne kolory i jaką wartość one ze sobą niosą, to łatwiej będzie Ci tworzyć grafiki na social media, grafiki reklamowe lub materiały marketingowe we własnej firmie. Będziesz wiedziała, jak świadomie zaprojektować przekaz, jaki chcesz wysłać w świat. Brzmi dobrze?

Dodatkowo Twoja marka będzie miała spójny, a z czasem rozpoznawalny styl, a to przyciąga klientów. Nie będzie się gubiła w rozmaitych wyborach Canvy, bo kolory będą Cię ograniczać na tyle, że nie będziesz marnować czasu na ciągłe wybory nowych stylów. Zaoszczędzisz czas i energię.

Ebook ma 48 stron i jest podzielony na 5 głównych rozdziałów. Nie chodzi o to, żebyś poświęcała dużo czasu na czytanie, ale żebyś zapoznała się z esencją informacji i mogła zacząć świadomie działać.

Dodatkową zaletą ebooka jest jego projekt. Każdy podrozdział o kolorze jest zilustrowany pięknymi zdjęciami, które oddają charakter koloru.

Czego dowiesz się z ebooka?

  1. Zrozumiesz, dlaczego warto mieć spójną kolorystykę marki.
  1. Zapoznasz się z podstawowymi kolorami i ich psychologią koloru.
  2. Przejdziesz przez proces tworzenia palety kolorystycznej dla marki.
  3. Poznasz darmowe programy do tworzenia palet.
  4. Stworzysz własną paletę kolorystyczną.

O autorce:

Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno pięknych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego.

W czym pomagam?

  1. Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp)
  2. Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy.
  3. Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki.
  4. Tworzę strony www w Wordpress lub DIVI.
  5. Piszę ebooki o marce osobistej.
  6. Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe.
  7. Tworzę materiały graficzne.

spis treści:

  1. Czym jest marka?
  2. Czym jest kolor? Właściwości barw.
  3. Psychologia koloru.
  4. Proces tworzenia własnej palety.
  5. Programy do tworzenia własnej palety.
  6. O mnie.

słowa klucze:

marka osobista

paleta kolorów

projektowanie marki osobistej

+ wszystkie, które sugeruje system lub podobne z tym związane.

Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku

Czy codzienne przygotowywanie śniadaniówki kojarzy Ci się z brakiem pomysłów i czasu na kreatywne przekąski? Zastanawiasz się, co jeszcze możesz zaproponować dziecku, aby zjadło odżywczy posiłek w szkole zamiast chipsów i słodyczy? A może mimo Twojego wysiłku pełny lunchbox znów trafia do kosza?

Pragniesz, aby Twoje dziecko rozwijało się jak najlepiej, miało energię i potrafiło się skupić na lekcjach?

Chcesz, aby śniadaniówki w końcu przestały być uciążliwym obowiązkiem?

OD DZIŚ KONIEC Z TYM!

Mój nowy ebook “Szybkie pudełko, czyli zdrowe ŚNIADANIÓWKI po skandynawsku” powstał z myślą o rodzicach, którzy nie chcą dłużej tracić czasu na wymyślne lunchboxy dla dzieci, lecz pragną odkryć prosty sposób na pyszne i zdrowe posiłki dla swoich pociech.

Przygotuj się na rewolucję w komponowaniu lunchboxów Twojego malucha!

✅CO ZNAJDZIEZ W EBOOKU?

Przede wszystkim jasno opisaną METODĘ DŁONI, stosowaną w Danii od lat. Dzięki niej nauczysz się tworzyć proste, zdrowe i smaczne śniadaniówki bez konieczności spędzania w kuchni długich godzin.

Bez względu na to, czy jesteś zabieganą mamą, nie lubisz gotować, czy po prostu brakuje Ci pomysłów, ebook ten uświadomi Ci, jak proste jest przygotowanie kanapnika, i to na tyle, że Twój maluch będzie potrafił zrobić śniadaniówkę SAM bez Twojej pomocy.

DZIĘKI TEMU EBOOKOWI POZNASZ:

● innowacyjny, a zarazem łatwy sposób komponowania śniadań do pudełka dziecka,

● skuteczne metody przygotowywania odżywczych posiłków, dzięki którym zapewnisz swojemu maluchowi właściwy rozwój i nauczysz zdrowych nawyków na lata,

● sprytne triki, dzięki którym zaoszczędzisz czas i pieniądze.

DODATKOWO OTRZYMASZ:

● bonus w postaci zilustrowanej metody, którą opisuję w eBOOKu, jako gotowy PDF do wydruku i powieszenia np. na lodówce,

● 9 prostych i szybkich przepisów na odżywcze przekąski do pudełka,

● spis sezonowych warzyw i owoców na cały rok,

● ściągawkę przykładowych przekąsek do lunchboxu.

„Szybkie pudełko” to nie kolejna książka kucharska z przykładami wymyślnych śniadaniówek, pełnych czasochłonnych dekoracji z warzyw i kolorowych gofrów. To przewodnik po świecie zdrowych i nieprzetworzonych przekąsek do szkoły, który pomoże Ci odmienić sposób postrzegania lunchboxów i tym samych zachęci Twojego malucha do komponowania prostych i smacznych pudełek do plecaka.

Czy jesteś gotów podjąć wyzwanie i tworzyć posiłki pełne HYGGE dla Twojego dziecka?

Szybkie pudełko w stylu skandynawskim to Twój klucz do zdrowych i łatwych śniadaniówek do szkoły.

OPINIE:

Izabela: „Bardzo polecam!!!!Ta genialna metoda pozwala mi, jako mamie, a także moim dzieciom przygotowywać śniadaniówki szybko i bez wysiłku. Wydrukowana metoda dłoni wisi na lodówce, co ułatwia komponowanie śniadań każdego dnia. Naprawdę warto kupić!! To są dobrze zainwestowane pieniądze.”

Kasia: „Twój ebook jest genialny, metoda dłoni mega fajna sprawa. Dużo pomysłów, co można dać na to śniadanie do szkoły. Chlebek bananowy, pasta Shreka to hit. Super, kawał dobrej roboty. Oby te treści rozprzestrzeniły się na cały świat. Trzymam kciuki”.

Monika: „Szybkie, proste, smaczne przepisy. Myślę, że każda mama znajdzie coś pysznego dla swojego dziecka. Bardzo polecam!!!!”

Ania: „Przeczytałam wszystko. Mega!! Gratulacje! Super napisane, treściwe, przystępne i łatwo się czyta”.

Ewelina: „Idealne dla mnie. Mój syn poszedł do 1 klasy i mega problem, co tu dać do jedzenia”.

O AUTORCE

Nazywam się Ewelina. Od prawie 20 lat mieszkam w Danii. Zdążyłam dobrze poznać ten kraj i wiele elementów duńskiej kultury przeniosłam do swojego życia.

Słyszałaś kiedyś o HYGGE?

To skandynawska filozofia szczęścia, pra

(...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku

Korzystałaś kiedyś z konsultacji graficznych, marketingowych lub strategicznych? Rozmawiałaś o swojej marce z poziomu jej założeń? Układałaś fundamenty, żeby widzieć w którą stronę należy iść dalej? Znasz takie pojęcia jak misja, wizja i wartości marki? Czy jeżeli je znasz to wiesz po co się je układa?

Jeżeli czujesz, że te pytania dotyczącą Ciebie i twojej marki, to zapraszam Cię do pracy z tym workbookiem. Został on stworzony jako alternatywa dla konsultacji. Możesz usiąść w ciszy, z filiżanką ulubionej herbaty i zanurzyć się w podróż 30 stron, na których znajdziesz konkretne pytania. Czy są łatwe? Nie. Ta podróż na pewno chwile Ci zajmie. Ale jak dojdziesz do końca, będziesz miała silne argumenty i będziesz znała fundamenty swojej marki. Będziesz wiedziała jakie jest Twoje „dlaczego”, jakie są wartości, które ma mieć Twoja marka. Określisz misję i nakreślisz wizję. A to dmucha w żagle do dalszych działań.

Wypełniony workbook będzie dla Ciebie i będziesz mogła do niego wracać za każdym razem, jak będziesz stawiała kolejny krok w swojej marce. To jak, popłyniesz w tę podróż?

Jakie będziesz mieć korzyści?

  1. Zrozumiesz, czym jest marka.
  2. Znajdziesz swoje biznesowe „dlaczego”.
  3. Określisz swoją misję
  4. Ułożysz swoją wizję
  5. Wybierzesz swoją wartość biznesową

O autorce:

Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno pięknych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego.

W czym pomagam?

  1. Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp)
  2. Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy.
  3. Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki.
  4. Tworzę strony www w Wordpress lub DIVI.
  5. Piszę ebooki o marce osobistej.
  6. Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe.
  7. Tworzę materiały graficzne.

spis treści:

  1. Jak pracować z workbookiem.
  2. Kim jestem?
  3. Czym jest marka osobista.
  4. Twoje dlaczego.
  5. Misja marki.
  6. Wizja marki.
  7. Wartości marki.
  8. Podsumowanie.

słowa klucze:

marka osobista

paleta kolorów

projektowanie marki osobistej

+ wszystkie, które sugeruje system lub podobne z tym związane.

+ identyfikacja wizualna, marka kobieca, marka online, branding, strategia marki, kobiecy biznes, projektantka graficzna, fundamenty marki, paleta kolorystyczna, wizja i misja marki, wartości marki, marka z duszą.

Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej