14 wyników
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji. Rozdział pierwszy prezentuje istotę oraz genezę marketingu, a także marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując również na kierunki rozwoju. W rozdziale drugim przedstawiono odrębności marketingu w odniesieniu do podstawowych rynków, a mianowicie rynku dóbr konsumpcyjnych, rynku instytucjonalnego, sektora usług i organizacji non profit. Rozdział trzeci zawiera rozważania na temat procesu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, jest wzbogacony klasyfikacją i oceną różnych typów strategii. Kontynuacja tej problematyki, odniesiona do strategii konkurowania oraz budowania przewagi konkurencyjnej z uwzględnieniem modelu M. Portera, stanowi treść rozdziału czwartego. Istotą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem jest wiedza na temat zachowań konsumentów oraz segmentów rynkowych. W rozdziale piątym scharakteryzowano zachowania konsumentów, omówiono proces decyzyjny na różnych rynkach, krytycznie opisano trendy zachowań konsumentów, a także odwołano się do ekonomii behawioralnej i wyników badań neuromarketingowych. W rozdziale szóstym przedstawiono istotę oraz kryteria segmentacji, a także ich znaczenie w pozycjonowaniu produktów i marek. Rozdział siódmy poświęcono omówieniu metod badania potrzeb oraz zachowań konsumentów. Wiedząc, że konsumenci są w centrum zainteresowania marketingowego przedsiębiorstwa, przybliżono sposoby pozyskiwania informacji oraz metody badań ilościowych i jakościowych. W rozdziale ósmym zaprezentowano zagadnienia związane z produktem, cyklem jego życia, zarządzaniem portfelem produktów, zadaniami menedżera produktu, strategią wprowadzania nowego produktu na rynek oraz strategią opakowania. Rozdział dziewiąty skupia uwagę Czytelnika na sposobach budowania pozycji marki oraz zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa. W rozdziale dziesiątym opisano strategie cenowe, wskazując na znaczenie wartości w procesie budowania oferty przedsiębiorstwa. Kolejny, jedenasty rozdział zawiera rozważania na temat zarządzania dystrybucją. Obok treści związanych ze strategią dystrybucji pokazano trendy, które są obserwowane w tym obszarze. Rozdziały dwunasty i trzynasty przedstawiają sposoby i formy komunikacji. W pierwszym z nich skoncentrowano się na wyjaśnieniu form i narzędzi komunikacji masowej, a w drugim przedstawiono sposoby komunikacji bezpośredniej. Podstawą działań operacyjnych przedsiębiorstwa jest z reguły plan marketingowy. Rozdział czternasty zawiera omówienie procedury, etapów oraz struktury planu marketingowego w przedsiębiorstwie. W rozdziale końcowym, piętnastym, wskazano na istotę i znaczenie kontroli działalności marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru wyników i audytu marketingowego oraz organizacyjnych aspektów kontroli marketingu. Wychodząc z założenia, że przygotowany podręcznik ma służyć zdobywaniu wiedzy z zakresu marketingu oraz umiejętności jej praktycznego wykorzystania, na końcu każdego z rozdziałów zawarto pytania oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Duża część proponowanych zadań może być wykonywana w zespołach, co ma służyć zdobywaniu kwalifikacji w zakresie pracy grupowej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
(Onepress. Power)
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca. Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów. Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności. Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją. Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom idealną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem. Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
FILIA NR 5 - DOROŚLI
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Filia nr 3 - książki
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 3
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
FILIA NR 5 - DOROŚLI
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Filia nr 3 - książki
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 3
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd.3 zm. i rozsz. - Warszawa : "Placet", 2005. - 927 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z.T.2 / Krystyna Wojcik. - Wyd.2 rozsz.i zm. - Warszawa, Warszawa : "Placet", 2001. - 862 s. : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w internecie / Jerzy P. Szyfter. - Gliwice : "Helion", 2005. - 178 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress. Exclusive)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
FILIA NR 5 - DOROŚLI
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
FILIA NR 5 - DOROŚLI
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
FILIA NR 5 - DOROŚLI
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Filia nr 1 - książki
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 6
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Egzemplarze są obecnie niedostępne
FILIA NR 5 - DOROŚLI
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Filia nr 1 - książki
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 6
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
FILIA NR 5 - DOROŚLI
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Filia nr 1 - książki
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 6
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
FILIA NR 5 - DOROŚLI
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Filia nr 1 - książki
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 6
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej