5 wyników
Książka
W koszyku
Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To narzędzie, dzięki któremu można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobre imię. W książce znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci. Dowiesz się z niej: *dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety; *czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli, jak nawiązać kontakt); *kiedy komentowanie to już hejtowanie; *dlaczego zaproszenie od Beyoncé czy Keanu Reevesa to niekoniecznie wyróżnienie; *jak opowiedzieć historię... snapując; *ile prawdy jest w stwierdzeniu: "jeśli nie jesteś w sieci, nie żyjesz".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na działalności internetowej można nieźle zarobić. Sklepy, media społecznościowe, YouTube... to wszystko świetne kanały sprzedaży. Ale blog? Tak, okazuje się, że na blogu też można sporo zyskać! Chcesz dowiedzieć się, jak przekształcić Twój malutki, prywatny blog, na który wchodzi garstka przyjaciół i pasjonatów, w prawdziwe centrum biznesowe? Routh Soukup ma dla Ciebie mnóstwo cennych informacji, bo od kilku lat sama zarabia na swoim blogu i dobrze wie, jak prowadzić taki nietypowy biznes. W książce znajdziesz rady na temat przygotowywania treści, pisania zabójczo skutecznych postów, dobierania ciekawych zdjęć, a także rozwijania bloga. Dowiesz się, co warto zrobić w celu przyciągnięcia czytelników oraz dlaczego koniecznie trzeba komentować inne blogi i promować ich twórców. Poznasz zasady networkingu, nauczysz się optymalizować swoją stronę pod kątem wyszukiwarek, zdobędziesz stałych subskrybentów. Ruth wprowadzi Cię też w tajniki działania marketingu wirusowego. Jeśli jej posłuchasz, wkrótce zaczniesz czerpać zyski z reklam, programów partnerskich czy sprzedaży gadżetów. Zorganizuj się, wyznacz sobie cele i... startuj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress. Power)
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca. Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów. Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności. Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją. Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom idealną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem. Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja social media / Michał Sadowski. - Gliwice : Helion, 2013. - 214, [2] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów. Umiejętność monitorowania serwisów social media to poszukiwana kompetencja wśród specjalistów ds. marketingu czy public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wyd. 2 rozszerz. - Gliwice : Helion, 2017. - 330 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Czy warto w ogóle prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline? Warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
WYPOŻYCZALNIA DLA DOROSŁYCH
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej