Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(84)
Katalog zbiorów
(25)
Forma i typ
E-booki
(84)
Gry i zabawki
(11)
Książki
(2)
Gry i zabawy
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
nieokreślona
(8)
wypożyczone
(4)
dostępne
(2)
Placówka
CZYTELNIA GŁÓWNA
(17)
FILIA NR 3 (GRUCZNO)
(6)
FILIA NR 4 (CZAPLE)
(3)
Autor
Thomas Ross
(20)
Willeford Charles
(4)
Barandun Christina
(2)
Brook Peter
(2)
Graf Dominik
(2)
Johler Jens
(2)
Malzacher Florian
(2)
McKee Robert
(2)
Richter Angela
(2)
Seger Linda
(2)
Wolkers Jan
(2)
Alexander Ana
(1)
Alexander Andreas
(1)
Assheuer Thomas
(1)
Batson Susan
(1)
Bernays Anne
(1)
Blank Richard
(1)
Bogart Anne
(1)
Carrière Jean-Claude
(1)
Castorf Frank
(1)
David Thomas
(1)
Eberth Michael
(1)
Esper William
(1)
Faisst Alexander
(1)
Foster Eric
(1)
Gras Pierre
(1)
Haneke Michael
(1)
Hegemann Carl
(1)
Hellinga Gerben
(1)
Kricheldorf Rebekka
(1)
Lynch David
(1)
Meisner Sanford
(1)
Müller Heiner
(1)
Ophüls Max
(1)
Ostermaier Albert
(1)
Otto Ulf
(1)
Poerksen Julian
(1)
Pop She She
(1)
Pörksen Julian
(1)
Richter Falk
(1)
Rühle Günther
(1)
Schlingensief Christoph
(1)
Schrader Leonard
(1)
Shawn Wallace
(1)
Smiers Joost
(1)
Squad Gob
(1)
Terhune Albert Payson
(1)
Wakker Kim
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(26)
2010 - 2019
(83)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Temat
Gry planszowe
(25)
Gry imprezowe
(1)
Gatunek
Gry imprezowe
(8)
Gry rodzinne
(7)
Gry dla dzieci
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Gry zręcznościowe
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry karciane
(2)
Gry strategiczne
(2)
Gry familijne
(1)
Gry losowe
(1)
Gry na spostrzegawczość
(1)
Gry pamięciowe
(1)
Gry przygodowe
(1)
Gry quizowe
(1)
Gry rozrywkowe
(1)
Gry zręcznosciowe
(1)
109 wyników Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Ucieczka z Lochu [Gra planszowa] / Eric Foster. - Chwaszczyno : Alexander, 2019. - 1 pudełko : 19x18,5x5,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 6 pionków graczy z podstawkami, 40 kartoników z drzwiami, 55 kart.
Gra dla 2-4 osób.
Ekscytująca, pełna niespodziewanych zwrotów akcji gra. Wciel się w rolę rycerza i ścigaj się z przeciwnikami przez labirynt drzwi, gdzie za każdym rogiem czeka niespodzianka. Tu liczy się zarówno los, jak i strategia. Otwieraj i zamykaj przejścia, tak by jako pierwszy dotrzeć do wyjścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bierki Kości [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 24,2x20x4,8 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Pudełko zawiera : kości - 6 szt., kubek do kości, bierki - 28 szt., instrukcja.
Gra dla 1-5 osób.
„Kości” to jedna z najstarszych gier świata. Gracze rzucają na przemian kostkami, starając się uzyskać określone układy oczek. Wbrew pozorom nie jest to tylko gra losowa – liczy się w niej również umiejętność kalkulacji. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
FILIA NR 4 (CZAPLE)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G. (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Biznes po polsku [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 24,5x25x6 cm + instrukcja.
Gatunek
Pudełko zawiera : 1 planszę, 8 kart "Los", 9 kart "Niespodzianka", 23 karty "Dowód własności", 5 kart "Zawód", 5 kart "Zasiłek", 5 kart funkcji, 70 czeków, 125 banknotów, 40 elementów jednokrotnego stopnia inwestycji, 15 elementów pięciokrotnego stopnia inwestycji.
Gra dla 2-5 osób.
Ekscytująca i zabawna gra, której scenariusz i zasady związane są ze światem finansów, obrotem kapitału, strategią inwestowania. Fabuła gry oparta jest na rodzimych przykładach małych interesów, powiązań polityki z biznesem, mozolnego dorabiania się. Polska odpowiedź na światowy hit "Eurobusiness".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G. (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Bursztynowa Komnata [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B.d.]. - 1 pudełko : 24,5x25x6 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 5 kości losu, 6 tekturowych pionków z podstawkami, 40 planszetek, 1 klepsydra.
Gra dla 2-6 osób.
Odnaleziono wejście do podziemi, w których ukryto Bursztynową Komnatę - skarb zaginiony podczas chaosu II wojny światowej. Bez zwłoki, poszukiwacze stanęli do wyścigu pełnego pułapek i niespodzianek. Kto prześcignie rywali i jako pierwszy dotrze do skrzyni z legendarnym skarbem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Chińczyk [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.] - 1 pudełko : 28,5x19x4 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę, 1 kostkę, 16 pionków.
Gra dla 2-4 osób.
Celem gry jest przesunięcie poprzez rzuty kostką 4 swoich pionków dookoła planszy, na docelowe pola we własnym kolorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk Warcaby [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.] - 1 pudełko : 28,5,x19x3,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę dwustronną, 1 kostkę, pionki wysokie - 4 szt. x 4 kolory, pionki niskie - 20 szt. x 2 kolory, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Chińczyk i Warcaby to dwie gry cieszące się od lat największą popularnością wśród gier planszowych. Chińczyk to jedna z wersji staroindyjskiej gry PACHISI, której zasady i tradycja kształtowały większość gier towarzyskich w Europie. Warcaby to obok Szachów najlepsza gra strategiczna. Pochodzenie i powstanie Warcabów nie zostało jednoznacznie ustalone. Podobne plansze i piony odkryto już w grobowcach egipskich faraonów. Obecna wersja warcabów pojawiła się we Francji lub Hiszpanii około 1100r. Chińczyka proponujemy w trzech wariantach gry, a Warcaby w aż 13 wariantach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
FILIA NR 4 (CZAPLE)
Brak informacji o dostępności: sygn. G. (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Czarna Owca [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 19,5x18,5x5,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 dzwonek, 55 kart.
Gra dla 3-4 osób.
Gra pełna emocji i wspaniałej zabawy. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej ilości kart z owcami i baranami. Ale uwaga na wilki! Wykaż się spostrzegawczością, uderz w dzwonek i wygraj.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
FILIA NR 3 (GRUCZNO)
Brak informacji o dostępności: sygn. G. (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Gnaj do celu PRLu! [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 24,5x25x6 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę, 4 pionki, 4 cegiełki modernizacji, 1 kostkę, 44 karty "los", 10 kartek na towar reglamentowany, 4 karty "mieszkanie", 1 karta ORMO, 4 karty "zakładu", 1 karta "znajomości", 1 karta "Członek Partii", 64 tabliczki z towarem, 4 tablice "wyposażenie mieszkania", 4 tablice "zakup na kartki", 117 banknotów.
Gra dla 2-4 osób.
Gracze rywalizują o zwycięstwo w epoce Rzeczpospolitej Ludowej. Zmagania uczestników gry toczą się w charakterystycznych dla PRLu realiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gorący ziemniak. [Gra planszowa]. - Chwaszczno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 31x25x5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę, 1 gorący ziemniak, 4 pionki, 1 bączek, 110 kart pytań.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie! W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyslić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz! Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
FILIA NR 3 (GRUCZNO)
Brak informacji o dostępności: sygn. G. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 21x14x3,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę, 4 pionki, 1 kostkę, 1 gorący ziemniak, 55 kart pytań, 1 bączek.
Gra dla 2-4 osób.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. G.
Pozostałe zbiory
W koszyku
Gorący ziemniak. Wersja podstawowa [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 28x18,5x4,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę, 1 gorący ziemniak (kulka), 4 pionki, 1 bączek, 110 kart pytań.
Gra dla 2-4 osób.
Kto z Was potrafi myśleć pod presją czasu? W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra słów : układanka edukacyjna [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 19x29x4 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : tabliczki liter – 96 szt., tabliczki z obrazkami – 40 szt., kostkę, żetony – 40 szt., worek.
Gra dla 1-4 osób.
"Gra słów" to zestaw gier słownych i zabawa dla dzieci poznających litery. Gry z udziałem liter i obrazków są dla dzieci treningiem spostrzegawczości, koncentracji i refleksu. Jest to emocjonująca zabawa, w której gracze wzbogacają swoje słownictwo, doskonalą umiejętność poprawnej pisowni, ćwiczą koncentrację i myślenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Grasz i wiesz z DGP [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 26,5x25,5x6,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę, 1 kostkę, 8 pionków, 165 kart, 200 żetonów.
Gra dla 2-8 osób.
Gra planszowa, która jest również quizem wiedzy o zagadnieniach społecznych, historycznych, administracyjnych, ekonomicznych i prawnych dotyczących Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 28,5x18,5x4 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 53 dwustronne karty „haseł”, 2 karty „kategoria”, planszę, 3 pionki do gry, kostkę, żetony - 60 szt., notes, klepsydrę.
Gra dla 2-3 drużyn.
W drużynowej grze "Kalambury" wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G. (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury Big [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 30,7x24,3x5,2 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 165 dwustronne karty „haseł”, planszę, 4 pionki do gry, kostkę, żetony - 80 szt., notesy - 4, klepsydrę.
Gra dla 2-4 drużyn.
W drużynowej grze "Kalambury" wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
FILIA NR 4 (CZAPLE)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G. (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Nie śmiej się! Mini [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 18x11x3,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę, 1 kostkę, 36 kart haseł, 8 pionków, 1 klepsydrę, 1 nos klauna.
Gra dla 3-8 osób.
„Nie Śmiej Się” jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nie śmiej się! Wersja kieszonkowa. [Gra planszowa]. - Chwaszczno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 9,5x9,5x2 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 27 kart do gry, 25 pchełek, 1 mały bączek.
Gra dla 2-5 osób.
"Nie śmiej się" jest towarzyską grą, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę. Czy zdołasz nie rozesmiać się jako pierwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
FILIA NR 3 (GRUCZNO)
Brak informacji o dostępności: sygn. G. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć - gra znaki drogowe [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 26x15,5x4,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 70 kart obrazków (35 par kartonowych prostokątów).
Gra dla 2-8 osób.
"Pamięć - znaki drogowe" to wyjątkowa gra edukacyjna. Adresowana jest nie tylko do dzieci. Zasady gry są proste i jasne - gra polega na zapamiętywaniu odkrywanych kolejno par obrazków i ich położenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajemy zawody 2 [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 28,5x19x3,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : planszę, pionki 4 szt., kostkę, puzzle 4 x 7 szt., karty „Los” 28 szt.
Gra dla 2-4 osób.
"Poznajemy zawody 2" to druga wersja atrakcyjnej i emocjonującej gry dla młodszych dzieci. Każdy z graczy wybiera pionek, który reprezentuje w grze jeden z czterech zawodów: strażaka, malarza, krawca i mechanika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Quiz o Polsce. Mini [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [B. d.]. - 1 pudełko : 11x18x3,5 cm + instrukcja.
Gatunek
Pudełko zawiera : 1 planszę, 1 klepsydrę, 45 kart pytań i odpowiedzi, 3 karty litery "A", 3 karty litery "B", 3 kart litery "C", 1 kartę z nazwą działów, 4 pionki do gry, 1 kostkę do gry, 45 żetonów.
Gra dla 2-3 osób.
Gra, w której sprawdzisz oraz poszerzysz stan swojej wiedzy na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Zadaniem graczy jest właściwe odpowiadanie na zadane losowo pytania. Dodatkowym urozmaiceniem jest sprawdzenie znajomości polskiej ortografii czy wymowy trudnych polskich zdań itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
CZYTELNIA GŁÓWNA
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej